Samenwerkingen
Wij merken dat er een paar zaken zeer belangrijk zijn in de samenwerking, waarbij snelheid vaak op nummer één staat. Wij staan in de regio bekend om onze flexibele en snelle werkwijze. Wanneer wij een opdracht krijgen, bellen we de zelfde dag nog om de afspraak in te plannen en koppelen we deze datum terug naar de opdrachtgever.
Wij vinden de communicatie zeer belangrijk. Om deze reden zorgen wij altijd voor een snelle terugkoppeling als de afspraak staat gepland en communiceren wij over de kenmerken van de opdracht zodra wij deze inzichtelijk hebben. Ook beantwoorden wij graag vragen over een object, denk aan waardes en mogelijkheden tot verbeteringen. Wij zijn voor brandende vragen ook 's avond en in het weekend bereikbaar.
Bij een taxatie of inspectie plannen wij de opname maximaal 2 werkdagen verder. Na de opname is het rapport binnen 2 werkdagen gereed.
Als je met ons samenwerkt, krijg je van ons:
- Snelheid in planning, opname én uitwerking van een rapport;
- Een goede communicatie: je wordt op de hoogte gehouden over de planning en stand van zaken rondom een opdracht;
- Zeer goede bereikbaarheid: telefonisch, per mail en via Whatsapp;
- Kwalitatief goede rapporten met een goede onderbouwing van de uitslag;
- Veel kennis over de waarde van vastgoed én bouwkundige zaken;
- Hulp bij het vooraf inschatten van een waarde voor de berekeningen;
- De mogelijkheid om specialismen te combineren voor een nog hogere efficiëntie.
Wil je ook met ons samenwerken? Dan gaan wij graag met je in gesprek!